Czym jest Mystery Shopping? Objaśniamy niepewności o fachu „tajemniczego klienta”.

Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest wysyłany do sklepu w celu kupna określonych wyrobów lub zbadania szczególnych aspektów na temat wyrobu adwokatem (zobacz patrz szczegóły) oferowanych usług. Więcej na . Przykładowo jednego dnia możesz wybrać się do baru prędkiej obsługi bądź eleganckiej restauracji w sprawie spożycia posiłku, a kolejnego dnia w ramach następnego zlecenia sprawdzić poziom obsługi w kinie albo banku. W czasie realizacji zlecenia Mystery Shopping masz na celu zapamiętać osobliwe elementy całego Twojego doświadczenia dotyczącego elementów lub usług . Po wypełnieniu zlecenia musisz wypełnić prawo (polecamy zobacz)łębny formularz i udzielić odpowiedzi na pytania z działki wszystkich spraw, jakie zwróciły Twoją adnotację podczas pełnienia zlecenia. Czy steward obsłużył Cię w ciągu 5 minut po przyjściu do lokalu? Czy ekspedient poinformował Cię o ofercie specjalnej miesiąca? Za udzielenie odpowiedzi na takie pytania i za dyskretną adaptację zlecenia pozyskasz pojedynczą ocenę i honorarium. Ma to obowiązek zwiększyć jakość obsługi klienta . Badania Mystery Shopping przewodzone są przez przedsiębiorstwa i usługodawców w celu zlustrowania poziomu obsługi, jakości artykułów, motywacji i zachowania personelu oraz Twojej całościowej opinii.
Mystery Shopping to rzetelne zajęcie opierające się na obustronnym zaufaniu. Od klientów oczekuje się , oprócz rozciągniętego zmysłu obserwacji i wrażliwości na szczegóły, także uczciwości i wierności w działaniu.