Jak wygląda szkolenie „Fachowa Obsługa Klienta Wewnętrznego”?

Poznanie i doskonalenie technik oraz: kliknij tu stylu efektywnej oraz wartościowej komunikacji z konsumentem, służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze a także radzeniu sobie ze skomplikowanymi sprawami. Ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy względem klienta , nabycie przez pracobiorców umiejętności zidentyfikowania i optymalizacji rozmowy bezpośredniej oraz telefonicznej z niełatwym dyskutantem Wrocław (polecamy https://www.forsel.pl/terminale-platnicze/) przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność poradzenia sobie z presjami, animozjami i agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie technik władzy nad stresem.
Po sfinalizowaniu kursu Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy szkolenia będą wiedzieli jak: właściwie stosować zachowania asertywne w relacjach ze współpracownikami, budować poczucie własnej wartości, profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon, budować kompetentny wizerunek wśród kontrahentów i współpracowników
Szkolenia otwarte Wrocław powinny zostać dobrane do wymogów członków szkolenia (wiecej na stronie). W jego trakcie instruktor uwzględnia indywidualne sytuacje z naszego życia i środowiska pracy, prezentuje narzędzia oraz rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu! Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów poprzedzonych zwięzłymi mini-wykładami podczas których komunikowane zostają niezbędne treści teoretyczne.