Jakość obsługi – ważny element biznesu

Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z testem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z firmą za pomocą dostępnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, dostęp do informacji itd.
Zakres usług SecretClient obejmuje również badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje silne i słabe strony działania, szanse rozwoju oraz zagrożenia, pomaga w sformułowaniu właściwej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz katalogu wyróżnień premiowych. Periodyczne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość sprawdzać czy pracownicy zależni odpowiednio wykorzystują program jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.
Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Rezultaty testów SecretClient mogą być dostępne już w czasie trwania badania w panelu on-line. Dostarczają cennych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera wiele opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do raportów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.
Zespół: kontrahenci cenią naszą firmę za duże doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys.
Niesamowicie ciekawy artykuł, czyż nie? Przeczytaj również pozostałe posty, ponieważ w tamtym miejscu polecana strona internetowa (https://super-edu.pl/korepetycje/jezyk-angielski/poznan) jest równie zajmująca i pochłonie Cię w całości.
mystery shopperów aktywnych nie tylko w większych skupiskach miejskich, ale także w tysiącach małych miejscowości. Taka siatka korzystnie oddziałuje na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci odpowiednio przygotowanym programem nadzorczym i lojalnościowym.
Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz bieżące informacje nt. konkurencji wg gałęzi działania. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste doświadczenia prawdziwych klientów, partnerów, współpracowników.
Tagi: B2C, firma, klient, komunikacja, oprogramowanie, sprzedaż, telefon