Jak skorzystać z badań marketingowych?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w zespół splatających się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych marek, wdrażając kompleksowe analizy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by poznać ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle bezpośrednich konkurentów.

SecretClient to analiza jakości obsługi klienta mystery shopper, dokonywana w trakcie wizyty w punktach sprzedaży albo innych miejscach obsługi kontrahenta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, odpowiadający ustalonej grupie docelowej klientów, odwiedza wskazany zakład, miejsce obsługi, placówkę i przeprowadza opracowane działania. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość w stosunku do przyjętych standardów, sposób prezentacji oferty, zdolność rozróżnienia potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości.

Gdy przeczytasz już dane na przedstawiany temat, to poczytaj również również inne materiały na ten temat – one także okażą się zajmujące.

Analizie mogą podlegać również: umiejętności handlowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie oddziału. Dalsza część

Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z testem kanałów komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z przedsiębiorstwem za pomocą dostępnych ścieżek dostępu, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www. Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Oferta SecretClient obejmuje także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla mocne i słabe strony akcji, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, ułatwia wybór odpowiedniej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.

kasa

Autor: Times Square PR
Źródło: Times Square PR

Regularne sprawdzenia realizowane w trakcie wdrażania działania pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy należycie używają te działania jako metodę do wsparcia handlu.

SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, hipermarketów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Wyniki testów SecretClient mogą być dostępne jeszcze w trakcie badania w panelu on-line. Przynosi to wiele cennych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Pomagają w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz wizualizację rezultatów. Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią firmy. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, grupami dystrybutorów.

Zespół: kontrahenci cenią nas za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów obecnych nie tylko w większych aglomeracjach, lecz także w tysiącach mniejszych miejscowości. Taka siatka wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem nadzorczym i budowy lojalności.
Więcej na
Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii milionów nabywców dóbr i usług wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg gałęzi działania. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
Źródło: www.secretclient.com