W naszym otoczeniu zjawia się coraz więcej komputerów oraz sprzętów, które bez elektroniki nie byłyby w stanie pracować. Przez to wszędzie tam, gdzie tych urządzeń jest sporo, powinna pojawić się szansa skontaktowania się z ekspertami, jeśli okaże się, że coś dzieje się nie tak jak być trzeba.


Jeżeli dzwonimy do takiego serwisu, by zgłosić problem związany z informatyką, to powinniśmy powiedzieć, że dzieli się on na parę stopni. Na pierwszym z nich przeważnie jest wykonywana rejestracja zgłoszenia oraz wysłanie jej do odpowiedniej osoby, która zajmie się jej rozwiązaniem. Na drugim poziomie jest osoba, która stara się za pomocą zdalnego oprogramowania zlikwidować awarię, tak by dana kasa miała szansę jak najszybciej powrócić do pracy. Jeżeli taka odległa pomoc nie daje rezultatu, to wysyła się zgłoszenie do specjalisty, który pracuje w terenie, on podjeżdża do konkretnego sklepu oraz już na miejscu usuwa awarię. Dzięki temu to co mogą rozwikłać prędko, jest usuwane w kilka chwil, a to czego nie uda się rozwiązać natychmiast, jest usuwane w możliwie najkrótszym czasie.
Niektórym ludziom wydaje się, że komputery są bezbłędne i nie mają prawa się popsuć. Jednak to jedynie sprzęt, urządzenia, które działają według ścisłego schematu. Kiedy zjawia się coś nowego, coś czego nie umieją zidentyfikować, zjawia się niewłaściwe polecenie, to niestety się zacinają. Wtedy może się okazać, że konieczna jest pomoc osoby, która zna się na tego typu kwestiach dużo lepiej, dlatego im prędzej do niej zadzwonimy, tym prędzej będziemy mogli zlikwidować konkretną usterkę i powrócić do pracy.