Wady oraz zalety outdooru

Reklama zewnętrzna jest obecnie niesłychanie popularną jak też w szerokim zakresie wykorzystywaną odmianą przekazu.
W odróżnieniu od innych kanałów komunikacyjnych, ta reklama niesie zawartość reklamową.

jakość

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com
Obok zalet, ma swe negatywy. Duży zasięg oddziaływania takiej reklamy to ogromny atut. Umożliwia dotarcie do olbrzymiego grona prawdopodobnych nabywców. Dobrze komponuje się ze środowiskiem dużych miast jak też metropolii, stając się częścią jego krajobrazu. Reklama outdoorowa dociera zwłaszcza do tych rezydentów miast, jacy częstokroć przemieszczają się z miejsca zamieszkania do pracy, albo spędzają znaczną część czasu w mieście. Obecność reklam zewnętrznych w bliskim sąsiedztwie ulic, centrów handlowych, stacji benzynowych pozwala na jej długofalowe działanie i zwiększa szansę na zapamiętanie przekazu. Możliwość lokowania reklamy zewnętrznej na przeróżnych nośnikach przekazu pomaga tworzyć atrakcyjne oraz skuteczne reklamy. Skuteczna reklama operuje prostym językiem, celnym przekazem, lekkim dowcipem i estetyką. Ważne, aby sama forma nie przewyższyła treści przekazu.
Przestrzeń miejska gwarantuje możliwość lokowania reklam w wielu lokalizacjach w mieście oraz poza jego obszarem. Sieć telebimów zapewnia bieżący kontakt z reklamą rezydentom miast, a w konsekwencji ułatwia jej zapamiętywanie.

Jeśli niniejszy post jest dla Ciebie ciekawy, to zobacz witrynę (http://mlynska12.pl/obiekt-i-udogodnienia/), która też prezentuje tego typu treści. One niewątpliwie również Cię zaabsorbują!

Klasyka reklamy outdoorowej – billboard, jak też inne jej formy umożliwiają błyskawiczny odbiór przekazu, bez niezbędności wykonywania dodatkowych czynności.

Wystarczy jedynie spojrzeć, aby móc nacieszyć oczy olbrzymim plakatem. Reklamy umieszczane w pozostałych środkach komunikacji masowej wymagają poświecenia trochę więcej czasu, co może skutecznie zrazić przypuszczalnego klienta.

Related Post