Lojalnościowe programy – czy to się opłaca?

Jedną z niewątpliwych zasług dzisiejszego marketingu jest przeświadczenie ogromnej części posiadaczy przedsiębiorstw, że liczy się przede wszystkim jakość, a nie liczba nabywców.
Chociaż słysząc takie zdanie można odnosić wrażenie, iż to przedsiębiorstwa przesądzają, kto zostanie ich nabywcą, to realizowanie owej dewizy odbywać będzie się głównie z zyskiem dla klientów.

Z punktu spostrzegania przedsiębiorstwa wartościowy konsument to taki, który ocenia ją – z jakiegoś powodu – za lepszą od pozostałych, za godną zaufania. Konsument, jaki rozumuje w ten sposób chętniej oraz częściej będzie korzystał z usług firmy, do jakiej jest silnie przywiązany. Będzie gotowy więcej uiścić jak też sporadyczniej oglądał się na ofertę konkurencyjnych przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo w rewanżu poczyni wszystko, by utrzymać dobre stosunki z najlepszym nabywcami.

Ciekawy tekst, nie uważasz? Jeżeli zatem masz chęć poznać podobny materiał, sprawdź koniecznie (https://www.mojekonferencje.pl/) co dla Ciebie mamy, to również może Ci się spodobać.

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na zyskanie grona lojalnych klientów jest stworzenie programu lojalnościowego.

obsługa programów lojalnościowych

Autor: John Kraus
Źródło: http://www.flickr.com
Moneta

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Takie programy są nadzwyczaj popularną formą docierania do klientów. Najprościej rzecz ujmując program lojalnościowy zdobywa konsumentów przez oferowanie pewnej ponadplanowej korzyści, wynikającej z częstszego albo regularnego korzystania z oferty firmy. Jest mnóstwo przyczyn, dla których firmy się decydują na wdrożenie tego rodzaju rozwiązań, mimo dodatkowych zadań, jakich wymagać będzie obsługa programów lojalnościowych.

Przeważnie do wprowadzenia tego rodzaju działań promocyjnych popycha biznesmenów gigantyczna konkurencja. Innym powodem jest zmęczenie odbiorców tradycyjną reklamą, przyciągnięcie uwagi klienteli.

Related Post