Czym się różni konkurs od loterii i co powinno pomóc przy wyborze formy promocji?

Jedną z metod marketingu jest organizacja konkursów oraz loterii. Jeżeli nie wiesz, jaką postać dobrać, powinniśmy udzielić sobie odpowiedzi na jedno łatwe pytanie: czy ważniejsza jest wygoda organizatora, czy też uczestników zabawy.
Jeśli bardziej istotna byłaby wygoda organizatora, to musimy wybrać konkurs, gdyż jest on o wiele łatwiejszy przy organizowaniu i charakteryzują go skromne wymogi formalne czy brak kosztów, które są związane z rozpoczęciem konkursu.

Te zaś charakteryzują także łatwe rozwiązania podatkowe.

Chcesz zgłębić opisywany temat z innej perspektywy? Jeżeli tak, to najlepszym sposobem jest kliknięcie w ten link. Tam zweryfikuj szczegóły (https://www.actum-finanse.pl/na-czym-polega-kredyt-konsolidacyjny-dla-firm-plusy-i-minusy-finansowania/).

Jeżeli jednak ważniejsza jest dla Ciebie wygoda uczestników, to korzystniejsza byłaby loteria. W takim przypadku korzysta się z losowego rozstrzygnięcia danej kampanii promocyjnej. Dzieje się tak dlatego, że bariera wejścia do loterii jest stosunkowo niewielka. Wystarczyłoby, że klient zakupi jakiś produkt i już będzie brał udział w loterii. firma organizująca loterię jest zobligowana do spełniania szeregu wymogów, które wynikają z ustawy o grach hazardowych.

gospodarka

Autor: Conor Luddy
Źródło: http://www.flickr.com

loteria

Autor: r. nial bradshaw
Źródło: http://www.flickr.com
klienta

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Niezwykle słynną postacią loterii jest zdrapka. To niezwykle skuteczne narzędzie reklamy, gdyż jest w stanie przyciągać uczestników jak magnes. Przy organizacji loterii przy użyciu zdrapki, należy zwrócić uwagę na jej jakość (warto jest dobrać wytwórcę posiadającego doświadczenie), bezpieczeństwo zdrapek (tutaj istotna jest wiarygodność producenta). Poza tym organizator musi zorganizować odpowiednią liczbę zdrapek oraz opracować sposób odebrania nagród.

Poszukujesz szczegółowych informacji, aby pogłębić swą wiedzę na ten temat? Namawiamy do kolejnego wpisu. Znajdziesz go na portalu (http://businessfunds.pl/) pod linkiem.

Najłatwiejszy byłby ten sposób, w którym trzeba oddać zdrapkę.

Warto wspomnieć, że tego typu postać reklamy jest wykorzystywana najczęściej w wypadku loterii fantowych lub promocyjnych. Są one bardzo popularne, dlatego też ludzie mają do nich bardzo spore zaufanie.

Related Post