Poszukujesz nieszablonowej pracy? Zostań telefonistką!

Ostatnimi laty pojawiło się wiele nowych fachów, które do niedawna nie istniały. Specjalista od HR, programista czy grafik komputerowy – są to specjalizacje zupełnie świeże na rynku. Istnieją także zawody, które spotykamy od dekad, jednak od niedawna troszeczkę zmieniły swój wymiar. Mowa tutaj o telefonistkach obsługujących system call center. Jak ewoluowała profesja osoby zarabiającej na telefonie? Czy da się godnie zarobić na takiej branży? Kto może się jej podjąć i czy trudno ją znaleźć?

Telefoniczna obsługa klienta

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Dawniej, pani pracująca na infolinii miała za zadanie przekierowywać telefony. O digitalizacji jeszcze wtenczas nikt nie słyszał, dlatego tez takie czynności były wykonywane manualnie. Później, wraz z upowszechnieniem telefonu w mieszkaniach naszych rodaków, rozpoczęły pojawiać się nieco odmienne zadania. Wszelkiego typu firmy zapraszały system call center do swoich biur – w konkretnych godzinach otwarta była infolinia, na której telefonistka odpowiadała na pytania dotyczące oferowanych towarów i świadczeń. Od kilkunastu lat narodził się następny wymiar tej branży – to osoba przy telefonie zaczęła osobiście telefonować do różnych ludzi, wyszukując numerów w specjalnym banku, prezentując różnego rodzaju produkty. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie .

Artykuł, który właśnie masz przed sobą jest pełen fascynujących wiadomości, ale jeszcze zweryfikuj informacje (https://www.polmedico.pl/) omawiające podobną tematykę tu.

/J]

Jeżeli jesteś młodą, bystrą osobą, nawet studentem, bez problemu możesz zacząć pracę telefonistki sprzedażowej. Obecnie wiele firm zewnętrznych, trudniących się tego typu usługami, poszukuje pracowników. Dostosowany grafik, dowolna liczba godzin przepracowanych w miesiącu, przyjemna atmosfera w ciepłym biurze. Mało tego, nie potrzebujesz samodzielnie wykręcać numeru petenta, system call center zrobi to dla ciebie, ty tylko musisz odpowiednio poprowadzić rozmowę. A w tym również nie ma nic skomplikowanego – na początek pracy dostaniesz wszelkiego rodzaju szablony rozmów, które krok po kroku zobrazują ci, jak rozmawiać z konkretnym rodzajem klienta, w zależności czy twój dział zajmuje się sprzedażą produktów czy wyłącznie odpowiedzią na pytania. Dla najlepszych pracowników, firmy telefoniczne oferują stały etat na umowę o pracę, oraz kompletny pakiet socjalny – opieka medyczna, karnet na siłownię i znacznie więcej. Kliknij system telefonicznej obsługi klienta.

System call center to dość nowy twór, jednak już został zaadaptowany przez sporo korporacji. Jeśli pragniesz dorobić sobie nieco pieniędzy w czasie edukacji, nadruk na gadżetach reklamowych po prostu poszukujesz stałej, ciekawej profesji, zostań telefonistką! Jest to jeden z najmocniej ewoluujących zawodów, dlatego wakatów jest dużo.