Branża paliwowa to nie tylko benzyna i gaz, to coś więcej

Po pierwsze należy odróżnić asortyment dla konsumentów instytucjonalnych od tego przeznaczonego dla klientów indywidualnych. Korporacje zazwyczaj interesują się bardziej skomplikowanym i zaawansowanym, a przez to droższym sprzętem. Chodzi tu na przykład o wyposażenie stacji paliw, od podziemnych zbiorników na gaz, poprzez myjnie po dystrybutory paliwowe. Zainteresowanie takim sprzętem wyrażają w głównej mierze sieciówki trudniące się hurtową sprzedażą paliw oraz większe zakłady przemysłowe, transportowe czy wielkoobszarowe gospodarstwa rolne, które wolą własnym sumptem zorganizować sobie sprawę dystrybucji i nawet wytwarzania swojego biopaliwa na potrzeby działalności gospodarczej. Zobacz w tym miejscu: .

Z drugiej strony jest oferta skierowana do konsumenta indywidualnego, częstokroć będącego użytkownikiem jednego lub kilku pojazdów. Potrzeby takich konsumentów są całkowicie inne od popytu tych największych graczy. W tym wypadku propozycja zawiera produkty i akcesoria potrzebne do zwykłego użytkowania auta. Są to dla przykładu różnego typu filtry hydrauliczne do paliwa, karnisty, oleje itp.. Tego rodzaju sprzęty oferowane są samochodziarzom na stacjach benzynowych rozprzestrzenionych na obszarze całego kraju.
Tagi: oferta, propozycja, punkty, sklepy, zakłady