
W tym celu organizowane są różnego rodzaju działania i strategie. Warto dodać, że działania tego rodzaju nie mogą mieć charakteru jednorazowego. Powinny być długofalowe, dzięki czemu klient będzie stale stymulowany do pozostania przy danej marce.
Ciekawi Cię, jakie były moje źródła (http://psmtechnik.pl/oznakowanie-wewnetrzne,13,pl)? Zatem chcę zaprosić Cię, abyś zajrzał na moją świeżą stronę. Tam dowiesz się wszystkiego.
Rodzajów tego rodzaju działań jest dużo, wśród nich istotne miejsce zajmują tak zwane systemy lojalnościowe (link źródłowy: ).
Do kogo kieruje się programy lojalnościoweObecnie najpopularniejszą metodę zapraszania odbiorcy i przywiązywania go do marki jest wprowadzanie tak zwanych programów lojalnościowych. Są to specjalne długotrwałe działania, które dla odbiorcy związane są z otrzymywaniem korzyści w formie rozmaitych promocji. Dla marki z kolei korzyść polega na tym, że w wyniku przywiązania odbiorcy do marki zwiększa się częstotliwość jego korzystania z usług wybranej firmy. Programy tego rodzaju na dzień dzisiejszy kierowane są praktycznie do wszystkich, choć część z nich dedykowana jest konkretnie jednej grupie, na przykład rodzicom małych dzieci.
Rodzaje chętnie wybieranych programówNa chwilę obecną liczba typów programów lojalnościowych (zgarnij rabat na obsługa programów lojalnościowych- ważny link) jest bardzo duża. Niektóre z tych rodzajów są jednak szczególnie popularne i często preferowane przez odbiorców. Obecnie wielkie liczby klientów biorą udział w akcjach przewidujących posiadanie karty do gromadzenia specjalnych punktów. Później za zgromadzone punkty można uzyskiwać rozmaite korzyści, na przykład w formie zniżek na wybrane towary. Tego rodzaju działania często podejmowane są przykładowo przez duże sieci supermarketów.