Kształtuj swój wizerunek przy pomocy kampanii PR.

Zaciekawił Cię nasz tekst? Zatem zapraszamy Cię – przeglądnij nową stronę i dokonaj oceny (http://www.ewadia.pl/) naszych starań. W przypadku jakiś zastrzeżeń – pisz!
Portal społecznościowy zrzeszający rzesze ludzi z całego świata, bije rekordy popularności. Już jakiś czas temu odkryli go również spece od PR. Jego użyteczność nie stanowi większych tajemnic, dlatego skoro tak idealnie sprawdza się wśród masy prywatnych internautów, dlaczego nie miałby sprawdzić się w firmie? Profil marki na Facebooku to fragment prowadzonej strategii media relations. Praktycznie każda firma ma założony swój profil na różnych portalach społecznościowych, z których informuje o swoich poczynaniach.
Mimo że są to niebagatelne elementy działań firm PR, nie powinno się zapominać o kontaktach międzyludzkich. W tego typu działaniach dobrze sprawdzają się uprawiane zwykle z niezmierną atencją polityków konferencje prasowe, które mają przynieść im jak najwięcej cytowani w mediach krajowych. Radzimy również nie rezygnować z podobnych kroków, ponieważ nic tak właściwego zrozumienia przekazu niż wymiana poglądów nomen omen face to face. O tym, że właściwie przeprowadzony PR sprawdza się nie trzeba nikogo przekonywać. Ważne tylko, aby szły za tym nie tylko słowa, ale i konkretne czyny, ponieważ podmioty otoczenia mają to do siebie, że lubią sprawdzać podmioty, z którymi współpracują. A dla konkurencji nie ma nic lepszego, niż trup w szafie, z którego nie można się wytłumaczyć.