Tajemniczy klient, badanie satysfakcji klientów
To prawda, że informacje pod tym odwołaniem są wyjątkowe, zatem jeżeli masz chęć zdobyć więcej danych na omawiany wątek, to przejdź na kolejną stronę (https://adwokatzarnowski.pl/prawo-cywilne-lublin/) – odsyłacz jest tutaj.

Ale sprawdzanie jakości obsługi tą droga nie było dobre. Jak można było przewidzieć, ludzie z obsługi zaczęli próbować wypaść jak najlepiej przed szefostwem. Identycznie było, gdy wizytacja szefów w placówce była niezapowiedziana – tak czy siak ludzie z obsługi zachowywali się sztucznie. Należało zatem wymyślić nową metodą badania tego, czy klienci są zadowoleni z obsługi. I objawił się genialny pomysł: analiza typu mystery shopper.
Badanie opiera się na tym, że do wskazanego miejsca idzie wytrenowany badacz, by tam kupić jakiś artykuł albo skorzystać z usługi. Kluczowy jest fakt, iż zatrudnieni nie wiedzą o wizycie kontrolera. To oznacza, że zachowują się naturalnie, czyli tak jak zawsze. Tą drogą można sprawdzić, czy zatrudnieni zapewniają klientom dobrą jakość obsługi i czy klienci wychodzą ze sklepu uradowani.
Mystery shopper – takim badaczem w ukryciu może stać się każdy. Na uczęszczanych serwisach z informacjami o dostępnych posadach można znaleźć oferty zarobkowania właśnie w ten sposób. Firmy bardzo chętnie wynajmują, a potem dogłębnie szkolą ludzi do tego typu prac. Wyniki badań mystery shopper są niezwykle cenione przez menagerów – dzięki nim poznają, w jakich oddziałach przedsiębiorstwa należy poprawić jakość obsługi konsumenta.