Materiały promocyjne dla przedsiębiorstw

W sprzedaży jest wiele produktów, które odgrywają istotną funkcję w marketingu, a jednocześnie są niezwykle funkcjonalne. Na pewno do głowy od razu wam przychodzą długopisy. W tym tekście akurat nimi zajmować się nie będę , zaprezentuję za to trochę innych produktów. Standy kartonowe to niesamowicie praktyczne wyroby.

ulotki reklamowe

Autor: Charles Clegg
Źródło: http://www.flickr.com

Skutecznie porządkują różnorakie świstki, kartki i inne papiery, stąd każdy człowiek w twoim biznesie powinien taką przekładkę otrzymać. Tą drogą ulepszysz mocno komfort pracy, gdyż oczywiste jest, że pracownicy bałaganem bardzo łatwo się denerwują i dekoncentrują. W ofercie można odszukać wielofunkcyjne przekładki, odpowiednie do wszystkich modeli segregatorów. Są odpowiednie najczęściej do podstawowych formatów A4 i A5. Przekładki do segregatora da się nabyć w przeróżnych barwach i z jakimikolwiek symbolami i znakami. Polecam na nich zamieścić znak naszej marki.

Teczki ofertowe pełnią analogiczną porządkującą rolę, co receptariusz, lecz są ważniejsze dla reklamy przedsiębiorstwa. Sklep może zrobić dla twojej firmy eleganckie teczki z nazwą z przodu i z tyłu. Teczki firmowe daj do dyspozycji swoim zatrudnionym, przez co wzmocnisz ich poczucie przynależności. Warto je również rozdawać kontrahentom, którzy na pewno docenią ten ładny i praktyczny gadżet.

Wzorniki to praktyczne gadżety dla każdego sprzedawcy. To jasna sprawa, że salesman powinien nosić ze sobą próbki. Zdobądź kompaktowe wzorniki promocyjne, dopasowane do twoich preferencji i do oferowanych przez twoją firmę dóbr. Nie zapomnij, cieszący oko wzornik twojego salesmana świadczy o znaczeniu firmy.

Kartonowe standy to świetna forma promocji. Da się je ustawić naprawdę gdziekolwiek i są bardzo zauważalne. Znakomicie prezentują się w tle biur, na stoiskach wystawowych i przed budynkami.żyrandole (odsyłam do tego serwisu)Dobry producent segregatorów ma w ofercie duży wachlarz tych wyrobów i umożliwia dobranie wielkości i modelu.. Najczęściej w asortymencie są tzw. X-bannery i L-bannery, nazwane tak od formy stojaka. Modele wyróżniają się różną stron, w sprzedaży są dwustronne, trzystronne i obrotowe.