Badania marketingowe – słuszny kierunek w biznesie

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc realizujemy setki analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia na tle bezpośrednich rywali.

SecretClient to analiza sposobu obsługi klienta mystery shopper, dokonywana w trakcie odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych miejscach obsługi kontrahenta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping – więcej na , obejmujący wyobrażenie o ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony sklep, miejsce obsługi, placówkę i przeprowadza opracowane scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem przyjętych norm, sposób zaprezentowania oferty, zdolność rozpoznania potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą podlegać także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów wsparcia sprzedaży, schludność i porządek na terenie oddziału.

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z firmą korzystając z wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Pieniądze

Autor: AMagill

Zakres usług SecretClient zawiera także badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Podkreśla plusy i minusy działania, szanse rozwoju i ryzyka, pomaga w sformułowaniu odpowiedniej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz katalogu wyróżnień premiowych.

Czy proponowana treść (https://sasadvisors.pl/dotacje-na-inwestycje/) może zawierać użyteczne dane? Oczywiście, że tak! Zobacz, klikając w odnośnik i przeczytaj dodatkowe odnośnie omawianego zagadnienia.

Regularne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie wdrażania programów pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio używają te działania jako metodę do wsparcia handlu.

Nasza firma przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient mogą być dostępne już w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych wniosków, solidnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz wizualizację wyników.

Czy masz wątpliwości odnośnie do opisywanej tematyki? Jeżeli tak, to kliknij tu i poznaj informacje (http://www.waliduda.pl/) na przedstawiane zagadnienie – z pewnością będą one niesamowicie ciekawe.

Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, zgodnych z hierarchią firmy. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami sprzedawców.

Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za duże doświadczenie, zespół etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów obecnych nie tylko w większych aglomeracjach, lecz również w setkach mniejszych miast. Taki zasięg terenowy wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje koszty dojazdów. Audytorzy są objęci specjalnym programem nadzorczym i lojalnościowym.

Innym atutem SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi – więcej na oraz bieżące raporty konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste doświadczenia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.
Źródło: www.secretclient.com

Related Post