Co oznacza pojęcie kontrakt menadżerski?

Należy jednak mieć na uwadze, żeby zapisy nie łamały prawa, ani zasad współżycia społecznego. Z powyższego można trafnie wywnioskować, iż zawarcie kontraktu menadżerskiego daje wyraźnie większą niezależność w wykonywaniu zawodu niż w sytuacji zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
Sprawę kontraktu należy zawsze przeanalizować pod kątem danego przypadku: rodzaju obowiązków oraz predyspozycji pracownika zobowiązującego się przejąć te zadania do wykonania. Pomocy przy konstrukcji umowy menadżerskiej udzieli nam kancelaria prawa pracy .
Chcesz przejrzeć nowe zajmujące wpisy? Zapraszamy w takim razie na stronę autora. Tam czekają na Ciebie rzetelne wiadomości.
Problem ma miejsce, W sytuacji gdy menedżer prowadzi działalność gospodarczą i posiada kontrakt menadżerski w ramach działalności gospodarczej.

W takich sytuacjach odprowadza więc już ZUS od działalności i teoretycznie nie musi odprowadzać ich drugi raz od wynagrodzenia (w przypadku umowy zlecenia).
Kontrakt menedżerski jest dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorstwa. A jeśli wyniki poczynań menedżera nie będą zadowalające dla pracodawcy, kontrakt menadżerski mamy prawo po prostu rozwiązać bez niepokoju o ewentualną ingerencję prawników – przeczytaj szczegóły.