Jaki typ reklamy jest obecnie najbardziej popularny?

Różnorodni przedsiębiorcy zamieszczający reklamy bardzo często jako nośnik reklamy typu OOH chcą stosować billboardy, gdyż ich przekaz musi dotrzeć do bardzo dużej liczby osób.

marketing meeting

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie praktycznie każdy właściciel firmy wie, jak niezwykle ważna jest reklama dla efektywnego funkcjonowania działalności gospodarczej.

Jednym z najpopularniejszych sposobów używanych w reklamie jest reklama zewnętrzna, która może docierać do niezwykle szerokiej grupy klientów. Najczęściej wykorzystywanym nośnikiem jest billboard. Jest to stosunkowo łatwa oraz bardzo dobrze widoczna postać reklamy.

Jeśli zaciekawił Cię ten artykuł, to odsyłacz do strony (https://www.pap.pl/mediaroom/839759,gdy-nie-radzisz-sobie-z-windykatorem.html) zaprowadzi Cię do podobnych materiałów. Nie ociągaj się tylko kliknij tutaj!

Nie jest wielką sztuką samo tylko inwestowanie w billboardy, ale stworzenie jak najskuteczniejszego przekazu, który będzie spełniać swoje zadanie, czyli będzie skłaniać odbiorców do zakupu produktu albo skorzystania z promowanej usługi. Ogólnie sprawa zdaje się być stosunkowo łatwa, gdyż przecież takie billboardy są rozmieszczone w centrach miast, przy głównych arteriach komunikacyjnych, więc teoretyczna ilość potencjalnych klientów jest niezwykle duża. W większych miastach prawie wszędzie można zauważyć billboardy.

sala sądowa

Źródło: foter.com
Stworzenie efektywnego billboardu nie jest łatwe, choć niektórzy mają trochę odmienne zdanie. Wymyślenie relatywnie naturalnego i jednocześnie interesującego przekazu to sprawa niełatwa. Zasada działania tego typu nośnika jest taka, że podczas kilku pierwszych chwil jego przekaz powinien dotrzeć do swego odbiorcy. Czynniki, w jakich ludzie podziwiają przekaz obecny na bilbordzie (trzeba wziąć pod uwagę m.in.

hałas czy pośpiech) nie będą sprzyjać koncentracji, a wręcz odwrotnie – będą odciągać uwagę. Żeby zatem billboard był w sposób pozytywny odbierany, powinien być wykonany niezwykle drobiazgowo.