Marketing relacji zakłada poznanie klienta

Marketing relacji oferuje duże dochodyGdy nabywamy w jakimś markecie, a do tego jeszcze wyraziliśmy zgodę na otrzymanie karty na rabaty, dzięki której mamy szansę dostawać różne prezenty, to sklep może dokładnie śledzić nasze zakupy oraz sprawdzać, co wybieramy. Przez to wie, jakie materiały przeważnie pojawiają się w naszym koszyku, a więc ma szansę zaoferować takie obniżki lojalnościowe, które będą zawierały te produkty po które nierzadko przyjeżdżamy. Takie zachowanie to marketing relacji, zwany również partnerskim, który wymusza na marketach rzetelne poznanie indywidualnych potrzeb kontrahenta oraz jak najpilniejsze odpowiadanie na nie, dzięki czemu staje się on jeszcze mocniej lojalny oraz zadowolony z propozycji, która okazuje się być mu proponowana, gdyż jest duże prawdopodobieństwo, że zadecyduje się z niej wykorzystać. Coś na temat
Choć wprowadzenie takiego marketingu może się łączyć na początku z różnorakimi problemami, to jednak market szybko zauważy wymarzone dochody oraz przekona się, że wykonanie takiego marketingu okazało się idealną decyzją. Im dokładniej będzie się odpowiadało na oczekiwania kontrahentów, tym znaczniejsza będzie szansa, że większość zakupów będą oni wykonywali właśnie w danym sklepie, co znacznie przełoży się na jego miesięczne zarobki. Autor