Programy lojalnościowe

Dzisiejszy marketing to mnóstwo efektywnych narzędzi, które warto wykorzystywać. Jak wiemy, komunikat perswazyjny ma namówić konsumenta do nabycia danego artykułu. Teoria mówi również, że jeśli artykuł spełnia potrzeby i będzie potem jeszcze niezbędny konsumentowi, na bank raz jeszcze wybierze tę firmę. A co w sytuacji, gdy na rynku istnieje kilka przedsiębiorstw, które oferują produkty o podobnej jakości? Wtedy trzeba umocnić lojalność klienta do firmy.

Zakupy, wózek zakupowy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Aby utrwalać więź pomiędzy marką i konsumentem, zaprojektowane dobre programy lojalnościowe. Najbardziej rozpowszechnione polegają na tym, że klient dostaje punkty za regularne zakupy, które może potem zamienić na nagrody.

Doskonałą zachętą do zakupów jest również przekazywanie atrakcyjnych upustów za systematyczne zakupy.

Nie zapominaj, że istotna propozycja (https://biuro-protax.pl/) powinna być zaprezentowana w właściwy sposób. Przejrzyj trochę kolejnych stron i kup taki produkt, który Ci przypadł do gustu.

Programy lojalnościowe (dodatkowe info: zostały zaprojektowane na fundamencie analiz psychologicznych. Od dekad psycholodzy wiedzą, że ludzki umysł uwielbia zbierać „nagrody”. Nie oszukujmy się, człowiek w zasadzie działa tak samo jak pies, który za dobre sprawowanie otrzymuje kość. To już jest wdrukowane w umysł, nad tym nie da się panować.https://www.sneakers.pl/puma/ buty pumaWidać to na przykładzie gier na komputer – gracz ma robić rozmaite rzeczy, zbierać punkty itd., by mieć jakąś nagrodę. Gdyby mózg nie pracował w ten sposób, gałąź rozrywkowa chyba by splajtowała. Co interesujące, nagrody rozdawane w ramach programów lojalnościowych nie muszą być obowiązkowo korzystne – konsumenci zazwyczaj odczuwają satysfakcję nawet z niewielkich prezentów.

Programy lojalnościowe istnieją też w branży B2B. Różne przedsiębiorstwa sprzedają swoje usługi i towary innym firmom. Zdobycie regularnych zamówień jest mocno pożądaną rzeczą, dlatego biznesy wysilają się, by wzmocnić więź z kupcami. Można to czynić na różnorakie sposoby – najczęściej używane są gratyfikacje dla pracowników marki-kontrahenta.

Related Post