Macie chęć dowiedzieć się czym są programy lojalnościowe?

Można wylewać z siebie siódme poty. Można siedzieć w pracy całe dnie. Możemy próbować również wiele innych rzeczy, ale zawsze musimy pamiętać o najistotniejszym – sukces naszej firmy w zdecydowanej większości jest uzależnione od zadowolenia naszych konsumentów, których, rzecz jasna, najpierw powinniśmy do siebie przyciągnąć.

Próżny będzie nasz trud, jeśli nie znajdziemy nabywców naszego towaru. Stąd też każdy początkujący przedsiębiorca dowolnej branży musi przyswoić sobie podstawowe zasady skutecznego marketingu. To nie jest jedynie przedmiot naukowy, to prawdziwa filozofia. Specjaliści od marketingu, którzy zdobyli już spore doświadczenie, mogą dokonać prawdziwych cudów.

banknot 100dolarowy

Autor: Ryan Schmitz
Źródło: http://www.flickr.com

Dlatego jeśli tylko nasza firma może unieść taki ciężar finansowy, nie należy na takim specjaliście oszczędzać. Pieniądze zainwestowane w akcje marketingowe zwrócą się prędzej, niż nas się wydaje.

W nowoczesnym biznesie furorę robi marketing relacji. Dziś nie wystarczy jedynie pokazać się lokalnej prasie, rozwiesić plakaty, czy wyemitować reklamówkę w telewizji. Dzisiejszy klient jest niezwykle wymagający i my powinniśmy uczynić ten pierwszy krok. Jak sama nazwa wskazuje, ten model marketingu koncentruje się wytwarzaniu mocnych stosunków z naszym odbiorcą. To nie sztuka zdobyć klientów. Później musimy ich jeszcze zatrzymać przy sobie.

Właśnie po to zrodziły się programy lojalnościowe. Z pewnością niejeden z nas ma w portfelu całą kolekcję plastikowych kart. Otrzymaliśmy je w czasie pobytu w różnych punktach handlowych.

Chcesz poznać kolejne obfite w informacje materiały? Jeśli tak, to zobacz ofertę na witrynie, która na pewno zawiera cenne dane!

To jest bardzo istotna część tego planu. Dowolna firma, która pragnie zatrzymać przy sobie ludzi, przyciąga ich do siebie tym właśnie drobnym gestem. Otrzymując kartę stałego klienta, dowiadujemy się, że stajemy się członkiem ekskluzywnego klubu. Taka informacja mile łechce nasze konsumenckie ego. Czujemy się zauważeni i docenieni. Dodatkowo, dowiadujemy się, że dzięki posiadaniu tej unikalnej karty, czeka na nas mnóstwo atrakcyjnych promocji, niedostępnych dla zwykłych klientów. Właściciele wielkich sieci wysyłają nam w ten sposób jasny komunikat: jesteśmy dla nich ważni, jesteśmy wyjątkowi!

 

Related Post