E-marketing czyli reklama w sieci

Marketing internetowy, inaczej e-marketing z cała pewnością kojarzy każdy kto prowadzi swoją stronę www. Jeżeli cały czas usprawniamy strukturę strony www, tworzymy nowe teksty, staramy się opisać stronę na rozmaitych forach, to są to właśnie czynności reklamowe w sieci.

e-marketing

Autor: Rafiq Phillips
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli mówimy o firmach, jest to promocja ich usług dla zarówno bieżących jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online. Internetowe narzędzia marketingowe, czyli e-mail oraz listy wysyłkowe, reklama reklama kraków online, biuletyny elektroniczne itp. umożliwiają bardziej interaktywną komunikację niż tradycyjne metody promocji. Z tej przyczyny procesy stosowane przy e-marketingu prowadzą do ewolucji i stopniowego rozwoju firmy w Internecie – poznaj opinie firmy Artefakt

Doskonałe wyniki osiąga się jednak wtedy, gdy w tym samym czasie promuje się oraz sprzedaje towary czy usługi w sieci. E-marketing jest bowiem rezultatem połączenia współczesnych technologii komunikacyjnych oraz powszechnie stosowanych, klasycznych reguł reklamy.

Znaczącym elementem będzie strona wizualna posiadanej strony www. Na odbiór będzie miała wpływ zarówno grafika, jak i informacje zawarte na stronie. Jednak to sposób prezentacji naszej działalności może odegrać kluczową rolę. Z tego powodu tak istotne jest właściwe zaprojektowanie serwisu: jego czytelność i prosta obsługa.

wykres z działań e-marketingowych

Autor: Luc Legay
Źródło: http://www.flickr.com

Każda firma posiada właściciela, własny regon, własną nazwę oraz miejsce w którym prowadzi swą działalność. Firma, która poważnie podchodzi do swojej przyszłości na rynku pracy powinna mieć także system własnej identyfikacji wizualnej.

Cóż oznacza ten termin?

Identyfikacja wizualna to nic innego jak nasza rozpoznawalna wizytówka, która będzie funkcjonowała podczas komunikacji z klientami, partnerami czy urzędami.

Wszak od dawien dawna ludzie komunikowali się za pomocą symboli. Taką rolę pełni identyfikacja wizualna – ma się kojarzyć z naszą działalnością. Po pewnym okresie funkcjonowania znaku firmowego kolor ma stać się jednym z najważniejszych elementów skojarzeniowych z marką.

Dobór kolorystyki firmowej to wbrew pozorom znacząca sprawa z punktu widzenia kampanii reklamowych, szczególnie w Internecie.

Related Post